רמת הבסיס itil® - הכשרה

כללי

2 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

מה הן המטרות של הקורס הזה?

הקורס הוא סקירה של מסגרת ITIL® וכיצד ניתן ליישם אותה. התלמיד יהיה הבנה טובה של העקרונות ITIL® וכיצד הם יכולים להיות מיושמים על מנת לשפר ולמסד פעילות שירותי ה- IT שלהם.

  • מחזור החיים ניהול שירות ושלבי מפתח המשמש לניהול בקשות שירות.
  • הגדרת אסטרטגיית שירות אשר עונה על הצרכים של כל המשתמשים של שירותי IT.
  • הטמעת שירות התומך באסטרטגיה.
  • בניית משלוח ביניים לשמור על סטנדרטים בתקופת המעבר.
  • את הפעולות הנדרשות כדי לשמור על לקוחות צפויים רמות שירות ושביעות הרצון.
  • בניית תכנית שיפור שירות מתמשכת שמחזיקה העלאת סטנדרטים ורמות שביעות רצון לקוחות.

מי הוא מיועד?

לכל מי שמחפש להשיג הכשרה או לאחד כישורים קיימים בניהול שירותי IT. אידיאלי עבור מישהו תמיכת הקו הראשון או בתפקיד תמיכה טכני.

דרישות

אין דרישות קדם ללכת על מהלך קרן ITIL®.

מה מסמן כמובן זה מזה?

קורס קרן ITIL® מספק בסיס טוב עבור מי שמחפש להיכנס תמיכת הקו הראשון או ניהול שירותי IT. קורס הקרן יכול לשמש גם כדי ללכת על מחקר נוסף דרך מחזור חיי השירות וניתווים יכולת שירות, אשר להוביל המנהל מעבר כמובן מחזור החיים, אשר עם השלמתו, נותן לתלמיד בתואר מומחה ITIL®.

מה קורה לאחר שביקשתי מידע?

ברגע שיש לך שאל לך יצור קשר אחד מיועציו הקריירה המומחית שלנו אשר יוכלו לספק לך כל מידע נוסף שאתה צריך.

עדכון אחרון: נוב 2016