Keystone logo

8 באינטרנט קורס תוכניות ב ניהול משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • קורס
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • ניהול משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (8)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

באינטרנט קורס תוכניות ב ניהול משאבי אנוש

קורס מקוון הוא צורה של למידה מרחוק הושלמה באמצעות מודולים באתר. אינטראקציה עם המורה ותלמידים אחרים כרוכה לעתים קרובות הדוא"ל, פורומי דיונים, זרמי וידאו חיים, וחדרי צ'אט. קורסים מקוונים נלקחים בדרך כלל והשלימו באמצעות אחד 's מחשב אישי עצם עם גישה לאינטרנט.

מהו קורס מקוון בניהול משאבי אנוש? קורס זה נותן לתלמידים הבנה יציבה של מנהיגות, ערכים ארגוניים, אסטרטגיות גיוס, ניהול, פתרון סכסוכים, בריאות ובטיחות, בניית צוות. רוב הקורסים כוללים היבטים שונים של מיומנויות משאבי אנוש מלבד ניהול. קורסים לעיתים קרובות לספק תובנה בתעשייה, סגנונות מנהיגות, איך להתמודד עם סוגי אישיות שונים, וכיצד לשמור על הערך של העובדים באמצעות פיתוח יעיל.

חוקרים וניהול משאבים אנושים לרכוש מיומנויות עבודה יקרות, כולל לימוד כיצד לגייס בהצלחה, ראיון, לנהל ולפתח עובדים.סטודנטים לקבל תובנה לגבי שינויי משאבי אנוש המפתח וכיצד להתמודד ביעילות עם מצבים שדורשים פעולה משמעתית.

השלים קורס מקוון בניהול משאבי אנוש עלול להוביל למגוון של מקצועות משאבים אנושים, כגון מומחה לניהול סיכונים, מנהל הדרכה, ומנהלי משאבי אנוש. מומחים בניהול סיכונים לנתח אזורים פוטנציאליים לפגיעה ולפתח פתרונות בני קיימא. זה בדרך כלל כרוך בהערכת אובדן רכוש פוטנציאל, התעללות, פגיעה פיזית, או אפליה. מנהלי הדרכה לפתח וליישם תוכניות הכשרה, להדריך את העובדים החדשים, ולהעריך את התוצאות של תוכניות. מנהלי משאבים אנושים לפקח מקצוע בתחום משאבי אנוש. אחריות עבודה לעיתים קרובות כוללים פיתוח אסטרטגיות החברה, משמש הקשרים בין ההנהלה והעובדים, ולהמליץ ​​פוליסות חדשות עבור שכירת ופיצוי.

קורסים מקוונים זמינים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי העולם.במשרה חלקית ואפשרויות במשרה מלאה ולעתים קרובות הן זמינות. אנשי מקצוע עסוקים זקוקים תהליך חינוך גמיש לשקול להירשם קורס מקוון. מודולים למידה מרחוק לספק נוחות לסטודנטים של היום . חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.