עוזר הוראה בקורס ברמה 4 (hlta)

כללי

תיאור התכנית

עוזר הוראה (HLTA) רמה 4 זה לימודים בקורס קשור הסטנדרטים המקצועיים למעמד HLTA שיצאו למורים, מעסיקים והורי תרומת תלמידים לומדים כי HLTAs ניתן לצפות לעשות. כמובן למידה מרחוק זה יסייע לתלמידים להתכונן עמדת HLTA.

אלה להגדיר את הציפיות לתכנון, ניטור, ניהול והערכת הלמידה במסגרת הדרכה ופיקוח הסכימו עם המורה להקצות ובהתאם להסדרים שייקבעו על ידי המורה הראשי של בית הספר.

יש תערובת של סוגי שאלות הדורשים מגוון של תגובות, כולל: תשובות תיאורים או השלים פעולות מעשיות. אם אתה עובד כרגע עם ילדים, הפעילויות ניתן להשתמש בתמיכה של התפקיד המסוים שלך. עם זאת, אם אתה לא עובד באופן פעיל עם ילדים כיום, תגלה כי במידת האפשר את השאלות בנויות לספק לך אמצעים חלופיים להשיב עליהן. אתה עלול למצוא את זה רווחי להתקרב ראש באחד מבתי הספר המקומי, כדי להסביר מה אתה עושה כדי לראות אם ישנן הזדמנויות בשבילך כדי לצבור ניסיון על ידי עוזר בבית הספר על בסיס התנדבותי בלבד.

  • מוסבים: כן
  • QCF שהוכר: לא, ברמה שווה ערך של למידה ברמת 4
  • הענקת גוף: TQUK - כשירות ההדרכה בבריטניה - מוסב
  • תאריך התחלה: בכל זמן - אנו לרשום 365 ימים בשנה
  • משך פעילות: גמישות - שעות 240 כ - 12 חודשי תמיכת מקס
  • ערך אשראי: לא ישים

תמצית

מודול 1: תקשורת & חיובי יחסים

  • תקן 2: קם הוגן, כבוד, אמון, יחסים תומכים ובונה עם ילדים ואנשים צעירים.
  • תקן 3: להדגים את הערכים, עמדות חיוביות, והתנהגות שהם מצפים מילדים וצעירים
  • תקן 4: לתקשר ביעילות וברגישות עם ילדים, צעירים, עמיתים, הורים ומטפלים
  • רגיל 6: להפגין מחויבות שיתוף קואופרטיבים שעובדים עם עמיתים
  • 33 תקן: בימוי העבודה, ככל שרלוונטי, של מבוגרים אחרים בתמיכה למידה

מודול 2: לימודים, תכנון הערכה

  • תקן 13: לדעת איך מסגרות חוקיות ובלתי-חוקיות עבור תכנית הלימודים מתייחסות טווחי הגיל והיכולת של הלומדים הם תומכים
  • 14 תקן: הבנת המטרות, תוכן ותוצאות רצוי עבור הפעילויות למידה שבה הם מעורבים
  • תקן 15: לדעת איך לתמוך הלומדים בגישה הלימודים בהתאם לצרכים המיוחדים (SEN) קוד החקיקה בפועל ומוגבלויות.
  • תקן 16: לדעת איך במסגרות אחרות התומכות בפיתוח ורווחה של ילדים ובני נוער, השפעה על הפרקטיקה שלהם.
  • תקן 17: השתמש באזור שלהם (ים) של מומחיות לתרום בתכנון והכנת פעילויות למידה.
  • תקן 18: השתמש באזור שלהם (ים) של מומחיות לתכנן תפקידם למידה ופעילויות.
  • תקן 19: DEViSE מובנה פעילויות בבירור כי ריבית ולהניע לומדים ולקדם הלמידה שלהם
  • תקן 20: תוכנית כיצד הם יתמכו הכללת ילדים וצעירים בפעילויות למידה
  • תקן 21: לתרום בחירה וההכנה של משאבים מתאימים לילדים וריבית ויכולות של אנשים צעירים.
  • תקן 22: צג הלומדים תגובות פעילויות ולשנות את הגישה בהתאם.
  • תקן 23: התקדמות הלומדים צג על מנת לספק תמיכה ומשוב ממוקד,
  • תקן 24: תמיכה והערכה של התקדמות הלומדים באמצעות מגוון של טכניקות הערכה.
  • 25 תקן: לתרום שמירה וניתוח רשום ההתקדמות של הלומד
  • תקן 28: מיומנויות ICT tier השתמש לקדם למידה
  • תקן 32: ארגן ולנהל פעילויות לימודיות בדרכים אשר לשמור לומדים בטוחים.

מודול 3: התפתחות הילד

  • תקן 5: Recognise ולכבד את התרומה כי הורים ומטפלים יכולים לעשות כדי בפיתוח ולרווחתם של ילדים וצעירים.
  • תקן 8: להבין את גורמי המפתח המשפיעים ילדים ולמידה והתקדמות של צעירים
  • תקן 10: יש הבנה מספקת של השטח שלהם (ים) של מומחיות כדי לתמוך בפיתוח, למידה והתקדמות של ילדים וצעירים.
  • תקן 29: לקדם את הלמידה כשעובדים עם אנשים
  • תקן 30: לקדם את הלמידה כשעובדים עם קבוצות קטנות
  • תקן 31: לקדם את הלמידה כאשר עובדים עם מחלקות כולו ללא נוכחות המורה המוקצה.

מודול 4: פיתוח מקצועי אישי
במודול זה יבחן כיצד: ודא כי אתה ניגש והערכה המתעורר בתאוריה ובמעשה להתפתח מקצועי ולעדכן את הידע והפרקטיקה שלך כוללת תגובות ראיות ייעוץ ומשוב שאתה יודע איך להשתמש ICT לתמיכה בפעילויות מקצועיות זהה שאתה להחזיק את הכישורים המקצועיים הנדרשים

מודול 5: שוויון, גיוון ושילוב

  • רגילה 1: יש ציפיות גבוהות של ילדים וצעירים עם מחויבות לעזור להם למצות את הפוטנציאל שלהם
  • תקן 3: להדגים את הערכים החיוביים, עמדות והתנהגות שהם מצפים מילדים וצעירים.
  • 9 סטנדרטי: לדעת כיצד לתרום הוראה אישית אפקטיבית התחשבות מעשית של גיוון
  • תקן 15: לדעת איך לתמוך לומדים בגישת הלימודים בהתאם קוד SEN חקיקת תרגול מוגבלויות
  • תקן 20: תוכנית כיצד הם יתמכו הכללת ילדים וצעירים בפעילויות למידה
  • תקן 26: השתמשו אסטרטגיות יעילות לקידום התנהגות חיובית
  • תקן 27: Recognise ולהגיב בהתאם למצבים מאתגרים שוויון הזדמנויות

דרישות קדם

סטודנטים המעוניינים להירשם על הקורס הזה צריך לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • השלם רמה 3 תמיכת הוראה למידה בקורס ספר או שווה ערך.
  • להיות בני 16 שנים ומעלה
  • בעל ידע מוצק של השפה האנגלית
  • יש גישה למחשב ולאינטרנט עבור תקופת הקורס כולו
  • מיומנויות מחשב בסיסיות: עיבוד תמלילים למשל, דואר אלקטרוני, מסמכי העלאה וכו
  • יש רצון אמיתי להצליח

סטודנטים אינם דורשים הקצאה כדי להשלים את הקורס הזה.

משך

משך קורס ישתנה תלוי מחויב תלמיד, מאמץ ויכולת. בסך הכל שעות לימוד מודרך הן כ 240. זה אמור לשמש כקו מנחה בלבד ושעות ההשלמה תשתנינה hugely.We יעודד תלמידים לשקול ברצינות איך הם מתכוונים להשלים את הקורס הנבחר שלהם טרם הצטרפותו. תלמידים צריכים לחשוב על איך הם הולכים ללמוד, לאן הם הולכים ללמוד ובאיזו תדירות. תהיה מציאותי!

דבר אל בני המשפחה ולסייע להם להבין מה אתה מנסה להשיג, להסביר ייתכן לדרוש שלום ומרחב ללמוד בזמנים מסוימים. ככל שאתה לערב אותם כך גדל הסיכוי שאתה כדי לקבל אותם בצד שלך.

סטודנטים נזכרים כי הזמן בו הוא להשלים גרידא למטה אליהם כפרט. ההשלמה ניתן מהר או לאט ככל שתרצה בתוך תקופת הלימוד 12 חודש. אם דרוש לכם זמן נוסף רחבה עשויה להיות זמינה. רחבות מסודרות בעלות נוספת, כאשר הדבר תידרש.

עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

Whatever your goal and personal ambitions UK Open College are able to provide a totally flexible method of learning to students on an international scale. By completing an onliine course the possibili ... קרא יותר

Whatever your goal and personal ambitions UK Open College are able to provide a totally flexible method of learning to students on an international scale. By completing an onliine course the possibility of having a recognised qualification on your CV in a matter of months becomes reality. Give us a try.....You will be delighted you opted for The UK Open College. קרא פחות