מבוא
כיום כ -2 MB נוצר על ידי כל אדם בכל שנייה. עושר לא מסופר לשיווק. ניתן לעבד את הנתונים ולנתח אותם כדי לייצר ערך ולהחזיר. אך לשם כך, יש צורך לדעת כיצד לעבוד עליהם.
תעודת התואר השני במדעי הנתונים המיושמת בשיווק , במשטר למידה מרחוק, שואפת לענות בדיוק על הביקוש הגובר בשוק לאנשי מקצוע בעלי כישורי ניתוח .
תוכנית זו מבוססת על:רכישת ידע אנליטי ומדעי נתונים מובחנים וחדישים לשיווק, כגון AI, מודלים של ייחוס, למידת מכונה ואחרים;
מורים בעלי ניסיון מקצועי חזק בתחום השיווק האנליטי ורקע אקדמי מוצק;
מרכיב מעשי ויישומי לאתגרים היומיומיים של שיווק;
שימוש בכלים האנליטיים והמדעיים העיקריים בשוק;
פרויקט מעשי המלווה את התלמיד מהשיעור הראשון ועד הסוף.יתרונות עיקרייםלמדו את התהליך של לכידת נתונים, שילוב, זמינות והדמיה של מידע רלוונטי לשיווק בסביבת ביג דאטה;
להבין, למדוד ולחזות את התנהגות הלקוחות והמוצרים בערוצים ומקטעים שונים באמצעות שיטות וטכניקות אנליטיות ומדעי נתונים;
להעריך, לדמות ולייעל קמפיינים, אסטרטגיות רב ערוציות, מודלים של ייחוס ונאמנות לקוחות;
לנתח את ביצועי הערוצים הדיגיטליים ואת מיטובם. להבין ולמדוד התפשטות נגיפית;
ניתוח ההשפעה והחזרתם הכמותית של הפעולות;
שימוש בכלים האנליטיים העיקריים ובמדעי נתונים;
תכנון ועיצוב של פרויקט יישומי מעשי.מקבליאנשי מקצוע בתחום השיווק, שיווק אנליטי, שיווק אסטרטגי, שיווק רלוונטי, שיווק דיגיטלי, מדיה חברתית, ניסיון וקשר עם לקוחות, ניהול מוצרים וערוצים, אנליסטים שיווקיים, תחומים עסקיים ופונקציונליים.
אנשי מקצוע בתחום מערכות מידע, ניתוח נתונים, ניהול ומכירות וכל מי שרוצה להשיג ידע ומיומנויות בתחום מדעי הנתונים פנו לשיווק, אחד התחומים שצומחים ביותר בשנים הקרובות על פי למחקרים שפיתחו היועצים העיקריים מהשוק.מטרותהבינו את החשיבות של שיווק מבוסס נתונים והיישום המעשי של טכניקות אנליטיות ומדעי נתונים במאה ה -19. XXI כמו גם הטכנולוגיה הקיימת;
להבין אילו סוגי נתונים, תובנות ומדדי מפתח של ביצועי שיווק חשובים למדידה וניטור ביצוע אסטרטגיות;
תכנן מערכת דיווח, BI והדמיית נתונים לשיווק;
להבין את פילוח הלקוחות ואת פרופיל;
לדעת לפרש ולפעול במערכת האקולוגית הדיגיטלית על ידי ניתוח המרכיב האנליטי, התפשטות נגיפית וניתוח סנטימנט;
לדעת כיצד להשתמש בטכניקות של למידה מכונה וחיזוי כדי לייעל, להשיג תובנות ותשואות מפעולות שיווק;
הבן אילו יישומים וסוגי AI ניתן להחיל על אינטראקציות צרכניות.תוכנית הלימודיםיחידות קורסשיווק במאה ה -21
ניהול נתונים, ממשל ואיכות
מחקר ושיווק ביצועים
דיווח, BI ויזואליזציה של נתונים
ניתוח לקוחות, פילוח ופרופיל
ניתוח שיווק דיגיטלי
רשת וניתוח סנטימנטים בשיווק
ניתוח שיווקי, למידת מכונה ותחזית
בינה מלאכותית המיושמת בשיווק
סמינר: אתיקה ודאונטולוגיה דיגיטלית