La בית הספר הבינלאומי של פרוטוקול (EIP) הוא מציג את המהדורה השישית של אמן בינלאומי בניהול וארגון האירועים, פרוטוקול, יחסים טקסי ומוסדיים. EIP, נוסד בשנת 1996, הוא מרכז אוניברסיטאי המתמחה בתחום פרוטוקול ארגון האירועים, אשר אינו מגביל את פעילותו ללמד אלא גם במחקר, הפצה והדרכה של תלמידיהם.
המשמעות והשפעה כרגע מוקרן האירועים החיצוניים המאורגנת על ידי כל מוסד, דורשים מספר רב יותר של אנשי מקצוע מוכשרים שמסוגלים לענות על הביקוש בשוק החזק במגזר זה.
מאסטר זה, אוריינטציה ביסודו התפתחות מקצועית מתלמידיו, שואף לספק הכשרה מקיפה בתחום תקשורת וארגון פרוטוקול, ארגוניים של אירועים, אשר אינו מוגבלת ללמד טכניקות קלסיות ותקנות רשמיות.
מאסטרס מיועד בעיקר בוגרי סטודנטים, אנשי מקצוע ומנהלים המבקשים להשלים ניסיונם המקצועי בתחום של ניהול וארגון אירועים. מטרת התכנית היא להכשיר פרוטוקול מקצועי וארגון האירועים כי הם מסוגלים לענות על ארגון התהליכים העסקיים בהצלחה וניהול של משאבים כספיים ואנושיים הכרחיים בארגון אירועים.
הבהרה של התואר
החידוש של מאסטר זה, הכותרת מאוד של EIP טמון בגורמים הבאים:
למידה מרחוק באמצעות קמפוס ווירטואלי תוכן שלהן, הערכות ומדריכי מפתח סגל ההוראה ישירות של בית הספר הבינלאומי של הפרוטוקול במדריד מורכב מאנשי מקצוע מוכר.
העדר תכנות זמני. זה יהיה התלמיד שהגדיר בקצב שלהם העבודה, תאריך התחלה וסיום, ימים של ערכה וביטחון של התזה. לפיכך, רשאי המבקש להירשם בכל רגע, ולסיים עם עובר בכל שלבי ההערכה, על פי לוח הזמנים שלהם.
מודול מחקר כדי מודול. כל תלמיד חייב לקחת את המודולים השונים בזה אחר זה, לא מסוגל לגשת למקומות הבאים כדי להתגבר על לעיל, ומאפשר לך לייעל וטוב יותר להפיץ מסירות זמנם ללימוד ותרגול.
הקצאת מורה / מורה לכל תלמיד בנפרד, אשר יכול לקרוא בכל העת כדי לענות על שאלות, לבקש הדרכה, סיוע בפתרון תרגילים ובעיות ולהרגיש כל נעטף למעלה על ידי סגל הוראת הזמן.
להשתתף בהרצאות על ידי מומחים בולטים דרך הקמפוס הווירטואלי.
נושאים ומודולים לימוד עם ומודרני מעודכן ותמיכה ביבליוגראפית מעשית מאוד, נתמכים על ידי חומרי לימוד שפותחו על ידי מורים, כמו גם מצגות אורקולי וקטעי וידאו להמחשה, תקשורת מעקב וחדשות הקשורות פרוטוקול שירות קבע, טקסי ותקשורת.
קבלת תואר ברמה הגבוהה ביותר שניתן לגשת על ידי אימותים וניצוח מודולים נוספים מספר התוכניות הבוגרות השונות המוצעות על ידי EIP עם אוניברסיטות שונות.
יכולת לגשת תואר גבוה יותר אירועי ארגון, פרוטוקול ויחסים מוסדיים ברחבי התכנית המקוצרת כמו תכנית לימודים מותאמים אישית.
מטרות
לספק הכשרה ברמה גבוהה המקיפה על מנת להשיג מצוינות מקסימלית בתחום ארגון כל סוגי האירועים בכל המגזרים החברתיים הקיימים היום (רשמיים ולא רשמיים), ולהקל גישה זו הכשרת סטודנטים ואנשי מקצוע באזורים גיאוגרפיים מסוימים בעולם, עולים בקנה אחד עם כלכלת המדינה.
מתודולוגיה
המאסטר הבינלאומי מבוסס על הכשרה מרחוק (on-line) דרך קמפוס וירטואלי התוכן שלהן, הערכות ומדריכים ישירות מפתחת סגל ההוראה של בית הספר הבינלאומי של פרוטוקול במדריד, המורכבת מאנשי מקצוע מוכר.
המתודולוגיה המחקר מאפשר לתלמידים לקבוע את הקצב שלהם של העבודה, מועד התחלה וסיום, ימים של הערכה ומימוש העבודה הסופית שלהם.
כל תלמיד חייב לקחת את המודולים השונים בזה אחר זה, לא מסוגל לגשת למקומות הבאים כדי להתגבר על לעיל, ומאפשר לך לייעל וטוב יותר להפיץ מסירות זמנם ללימוד ותרגול.
EIP תקצה מורה / מורה לכל תלמיד בנפרד, אשר יכול לקרוא בכל עת כדי לענות על שאלות, לבקש הדרכה, סיוע בפתרון תרגילים ובעיות ולהרגיש כל נעטף למעלה על ידי סגל ההוראה זמן.
הנבדקים במחקר ומודולים ייעשו עם מעודכן, מודרנית ומעשית מאוד תמיכה ביבליוגראפית, נתמך על ידי חומרי לימוד שפותחו על ידי מורים, כמו גם מצגות אורקולי וקטעי וידאו להמחשה, תקשורת מעקב וחדשות הקשורות לשירות קבעו פרוטוקול, טקסי ותקשורת.
בסופו של דבר כל משתתף יהיה גישה חופשית ללא כל זמני הגבלה או מיזוג, פלטפורמה וירטואלית דרך האינטרנט, מה שמאפשרת לך להתייעץ חומרי לימוד או מגע ישיר עם סגל, התייעצויות, גישה לחומרים חינוכיים מולטימדיה, כנסים וירטואליים, פורומים, ארגון אירועים וירטואליים ופעילויות אחרות.
פלטפורמה וירטואלית
המערכת המקוונת משתמשת בפלטפורמה הווירטואלית Moodle, מבוססת על עקרונות פדגוגיים קונסטרוקטיביסטית, עם עיצוב המודולרי מקל להוסיף תוכן להניע תלמידים. פעילויות הן הלב של מערכת הניהול כמובן.
Moodle נועד לקדם למידה פעילה, הסטודנטים מעורבים באופן פעיל בלימוד שלהם משמעות, וגם זה סוג של חינוך מבקש שהתלמידים יוכלו לנתח, לחקור, לשתף פעולה, לשתף, לבנות וליצור על סמך מה שהם כבר יודעים.
בקיצור, הפלטפורמה הווירטואלית נועדה לקדם ולהקל עיצוב המודולרי מטרה מוכווני סביבת למידה דינמית וקל שימוש אשר להניע להמריץ את התקדמות תלמידים.
הפלטפורמה מאפשרת קשר רציף בין תלמיד ומורה ובקרב חברים אחרים בקהילה שלהם (mates מודול או קורס הקהילה אקדמית). הסטודנט יכול להשתמש בפלטפורמה עבור פעילויות רבות כגון: מסדי נתונים, לשוחח, לראות, שאלון, סקר, פורום, מילון מונחים, שיעור, סדנה, משימות, ויקי.
יתר על כן, הפלטפורמה יכולה לשאת ניטור אישי של כל תלמיד, גילוי אוטומטי בעיות ביצועים או בעיות אפשריות שעלולות להתעורר. הסטודנט בתורו, יכול לגשת ישירות את כל המידע האקדמי שלך ולהקים פרופיל משלך על הרציף, שבו אתה יכול להגדיר את ההעדפות שלך בפרט עבור גישה קלה למידע.
תיעוד
תלמידים הלומדים בבתי המאסטר לקבלת חומר ביבליוגרפי למסד ההרשמה המגוון שלה בפורמט דיגיטלי דרך כל המודולים.
פרופילים וקריירה
פרופיל הודאה
בוגרי אוניברסיטת המעוניינים להרחיב את סיכויי הקריירה שלהם בתחום פרוטוקול, היחס הממסדי וארגון אירועים.
מקצוע המעוניינים להשלים ולהרחיב את הכשרתם בתחום פרוטוקול, היחס הממסדי וארגון אירועים.
מקצוען שרוצה לשדרג ולחדש את הידע שלהם.
מקצוע עם הכשרה תקשורת, שיווק, פרסום והפקת אירועים המעוניינים להרחיב את הידע שלהם בתחום פרוטוקול, היחס הממסדי וארגון אירועים.
סיכויי קריירה
כל עמדה בניהול וניהול של אזורי מפעלים ומוסדות, במיוחד אלה הקשורים לארגון והפקת אירועים.
טיפוח
עבודה עצמית (יצירת חברה משלו).
יועץ / פרוטוקול Advisor, ייצור וארגון אירועים.
רכז / קייטרינג טכני.
מנהל התקשורת.
מנהל הקבינט.
מנהל קשרים מוסדיים או יחסי חוץ.
תקציבאי בסוכנויות תקשורת וניהול אירועים
מנהל וחברות טכניות בארגון כנסים ואירועים.
ראש / מנהל הפרוטוקול וטקסי במוסדות ציבוריים ופרטיים.
ארגון אירועים עסקיים
ארגוני של כנסים ומפגשים.
מארגן האירוע
מארגן תערוכה
מורים בחינוך בכלל ובתי ספר מיוחד
יחסי ציבור בתעשיית האירוח והעסקים בכלל.
טכנאי אורקולי פרטי במוסדות הציבור
תקשורת טכנית במוסדות ציבוריים ופרטיים.
חברות טכנאי וסוכנויות תקשורת, שיווק וארגון אירועים.
טכנאי פרוטוקול במוסדות ציבוריים ופרטיים.
סוכנויות מנהל וחברות ניהול אירועים.
טכנאי פרוטוקול במוסדות ציבוריים ופרטיים.
חברות טכנאי וסוכנויות תקשורת, שיווק וארגון אירועים.