5 באינטרנט קורס תוכניות ב ערבית 2024

באינטרנט קורס תוכניות ב ערבית 2024Filter
  • למידה מרחוק

    אנגלית, אווסטן

    האם יש לך כבר בסיס טוב בערבית? תוכנית פרמייר ערבית מתקדמת היא קורס מקוון ייעודי של המחקר. התכנית מיועדת ללומדים בודדים שלמדו ערבית במשך שנתיים לפחות. התלמידים יכולים להתחיל בכל עת וללמוד בקצב שלהם ועל פי לוח הזמנים שלהם. אין צורך בחומרים נוספים.

  • למידה מרחוק

    אנגלית

    ArabicOnline.Eu הוא הקורס הבינלאומי מוכר של ערבית כמו שפה זרה. נתמך על ידי הנציבות האירופית ומעוצבת ללומדים אירופיים ומערביים. הקורסים המקוונים שלנו למתחילים לרמות בינוניות תוכננו ללימוד עצמי באמצעות האינטרנט. הם פותחו עם אקדמאים מובילים ומומחים בתחום השפה הערבית כשפה זרה והם מתאימים לכל מיני לומדים, ללא הבדל גיל או רקע אקדמי.

    • Saudi Arabia Online, ערב הסעודית

    למידה מרחוק

    אווסטן

    תוכנית ערבית מקוונת היא תוכנית מקוונת חיונית נקודת מפנה בהיסטוריה של הוראת ערבית שאינם דוברי. התוכנית היא מודל למידה חדש המוצע על ידי האוניברסיטה הסעודית אלקטרונית ללמד את השפה הערבית.

  • למידה מרחוק

    אנגלית, אווסטן

    תוכנית פרמיום ערבית היא קורס מקוון ייעודי של המחקר. התכנית מיועדת ללומדים בודדים המעוניינים לאמת את לימודיהם במבחנים ובאישורים. התלמידים יכולים להתחיל בכל עת וללמוד בקצב שלהם ועל פי לוח הזמנים שלהם. אין צורך בחומרים נוספים.

    • Saudi Arabia Online, ערב הסעודית

    למידה מרחוק

    אנגלית, אווסטן

    מאז אותו נכנס הרעיון להקים תכנית ערבית על אונ' ערב Arabic-Online.net באינטרנט וראה את הצורך במבחן אלקטרוני סטנדרטי שנועד למדוד את מיומנות השפה של לומדים הערבים של שאינו דוברי, אשר עדים לביקוש גובר ללימוד מרחבי העולם. אחת העיקרי מאתגר את חוסר מבחן מודרני ומקיף סטנדרטי למדידת שליטה בשפה כללית של לומדים ערבים כמו בדיקות תקן כמה שפות העולם על פי קריטריונים מדויקים כדי להשיג את מטרתם.