13 באינטרנט קורס תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא 2024

באינטרנט קורס תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא 2024Filter
    • Oxford, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למנהיג ליצירת ערך בת קיימא בארגון שלך. תאגידים נמצאים תחת ביקורת גוברת על תרומתם לחברה ולסביבה. על רקע זה, אסטרטגיה עסקית המתחשבת בהשפעתה הסביבתית היא חיונית. ישנה דרישה מוגברת למנהיגי תאגידים בעלי יכולת להניע קיימות ולהסיט את השיטות המסורתיות של יצירת ערך לעבר הרעיון של השורה התחתונה המשולשת.

    • Online

    זמן מלא

    5 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עסקים ושינויי אקלים יעזרו לך להבין את המדע, ההשפעה הכלכלית וההשלכות המדיניות של שינויי האקלים. תוכלו לחקור כיצד חברות בתעשיות שונות מסתגלות ומתכוננות לשינויי האקלים וללמוד כיצד לזהות ולתקשר הזדמנויות וסיכונים מתעוררים.

    • Cambridge, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להיות בחוד החנית של פיתוח בר קיימא על ידי למידה למנף טכנולוגיה משבשת חדישה לפתרונות עירוניים משמעותיים וביצועים גבוהים.

    • Online

    זמן מלא

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    פתח תוכנית פעולה להתמודדות עם אתגרי קיימות חברתיים, כלכליים וסביבתיים בארגון שלך. ככל שהמודעות לשינוי האקלים, מחסור במשאבים, זיהום ואי שוויון חברתי עולה, עסקים וממשלות מקבלים אחריות הולכת וגוברת. יש צורך לקדם פיתוח בר-קיימא ולדגול בשינוי חיובי. על ידי לקיחת קורס מקוון קצר זה לניהול קיימות עסקית, תוכלו לקבל את התובנות הדרושות כדי להפוך לשינוי ולהגדיר את עצמכם להצלחה. למד לפתח ולהניע תוכנית פעולה לשיטות עסק בר קיימא ולשקול את הקיימות הארגונית בארגונך, בהנחיית University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) , מכון בעל השפעה עולמית המפתח מנהיגות ופתרונות לכלכלה בת קיימא. על ידי התמודדות עם אתגרי היישום במגזר הציבורי והפרטי כאחד, תוכלו לפתח את הכישורים להתגבר עליהם ולנצל את ההזדמנויות הכרוכות ביצירת עסק בר קיימא. התאם את עצמך לדאגות עולמיות גוברות ולנופים משתנים ולהוביל לשינוי חיובי בכל תחום ההשפעה שלך.

    • New Haven, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג יתרון תחרותי כאשר אתה ממזג גורמים סביבתיים, חברתיים וממשל לתוך ההחלטות הפיננסיות וההשקעות שלך. התוכנית המקוונת של Sustainable Finance and Investment מ- Yale School of Management Executive Education בוחנת את המערכת האקולוגית של ESG: הטרמינולוגיה, הפעילות, המניעים והמשתתפים. עם מפת הדרכים של התעשייה הזו, תצטיידו להבין את הליבה של מערכות מימון בנות קיימא עם הכישורים להאיץ את השינוי הזה בעסקים. תבחן את האתגרים וההזדמנויות של נתוני ESG בהקשר של קבלת החלטות השקעה; לחקור את השילוב שלו במודלים של תמחור נכסים, ניהול תיקים ומוצרי השקעה; ולמד כיצד ניתן להשתמש בו כדי לקבוע אסטרטגיות השקעה. התוכנית כוללת נתונים בזמן אמת, משחקי תפקידים בהשקעה במשחק וראיונות עם שפע של מומחים בתעשייה, המעניקים לך את המיומנויות המעשיות, התובנות והמדדים כדי להניע ביצועים פיננסיים ואסטרטגיות השקעה בר-קיימא בארגון או בקריירה שלך.

    • Online

    משרה חלקית

    3 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שינוי אקלים. אי שוויון בהכנסות. אי צדק חברתי. אלה הן רק שלוש בעיות גדולות של הזמן שלנו. ב קיימא אסטרטגיה עסקית, תוכלו ללמוד כיצד עסקים יכולים לשגשג ולצמוח בעת ובעונה אחת משחק תפקיד מרכזי בפתרון של כמה בעיות גדולות אלה. תוכלו גם ללמוד איך אתה כאדם יכול לעשות את ההבדל.

    • Online

    זמן מלא

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קבל תובנות לגבי הסיכונים וההזדמנויות הארגוניות שמציבים שינויי אקלים, ולמד להוביל מעבר פחמן נמוך ולחבר מחדש את המודל העסקי שלך לערך וחוסן לטווח הארוך. עם התגברות הדאגה הציבורית מפני אתגרי קיימות ואינטגרציה של ESG והסיכונים הארגוניים הקשורים באקלים גוברים, היכולת לבנות מודלים עסקיים גמישים יותר המשגשגים בכלכלה דלת פחמן הפכה במהרה לציון אסטרטגי. השינויים העסקיים והאקלימיים: לקראת קורס מקוון קצר של פליטות אפס נטו ממכון קיימברידג 'למנהיגות קיימות (CISL) מספק הבנה מקיפה כיצד למתן את הסיכונים העסקיים של שינויי אקלים ולפקח על מעבר פחמן נמוך לחוסן ארוך טווח ובסך הכל ערך. במשך שמונה שבועות ברשת, תוכלו לחקור דוגמאות מהעולם האמיתי ליוזמות מוצלחות של פחמן נמוך ולגלות כיצד להשתמש בחדשנות לבניית מודל עסקי עמיד ורווחי לעתיד, ולעורר 'שורה תחתונה משולשת' של אנשים, רווחים וכוכבי לכת . בסיום קורס זה תסתלק עם תוכנית פעולה מעשית המעבר לפחמן נמוך ויכולת להוביל שינוי בארגון שלך ומחוצה לו.

    • Online

    זמן מלא

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חקור את היתרונות של מערכות מימון בר קיימא ופתח תוכנית ליצירת כלכלה בת קיימא עם תשואות ערך לטווח הארוך. בנוף העסקי של ימינו, כבר לא מספיק שארגונים יכירו פשוט באתגרי קיימות גלובליים כמו שינויי אקלים, דלדול משאבים ואי שוויון - הם צפויים להוביל דרכם. הקורס המקוון הקצר בנושא מימון בר קיימא מטעם University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL) מציע את הכלים והתובנות הדרושים לפיתוח אסטרטגיות פיננסיות שיוצרות ערך לחברה ולהשקיע בעתיד בר קיימא. במשך שמונה שבועות תלמדו על הלחצים, המגמות וההזדמנויות במערכת הפיננסית הנוכחית. תוכלו גם לחקור את ההשלכות העסקיות האסטרטגיות של אתגרים חברתיים וסביבתיים, ולגלות כיצד לתכנן את העתיד בצורה הטובה ביותר באמצעות יוזמות בר-קיימא כמו השקעה בהשפעה, שילוב השקעות סביבתיות, חברתיות וממשל (ESG) והקרנה חיובית.

    • New Haven, ארצות הברית

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את הרווח והיעוד שלך, בהנחיית סגל ומומחים ברמה עולמית.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גלה כמה מהנושאים המרכזיים בתחום הקיימות, והתמודד עם השאלות הגדולות בעזרת דוגמאות מרחבי העולם.

  • משרה חלקית

    4 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גלה את ההשפעה של תעשיית האופנה על אנשים וכוכב לכת, מהן היעדים לפיתוח בר-קיימא וכיצד הם קשורים.

    • Online France

    משרה חלקית

    11 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מיומנות בניהול אופנה לעבודה בשיווק אופנה, מיתוג, פיתוח מוצרים, קיימות ויזמות.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס מוסמך SOS למי שרוצה לרכוש את הכישורים המעשיים הדרושים כדי להפוך ליועצים לכלכלה מעגלית בתחומי העיצוב, האדריכלות וההנדסה.