5 באינטרנט קורס תוכניות ב הכנת ל-TOEFL 2024

באינטרנט קורס תוכניות ב הכנת ל-TOEFL 2024Filter
    • Online

    משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אחד השיעורים הפופולריים ביותר ב- NESE, הרווארד סקוור הוא קורס ההכנה TOEFL® שלנו. לא רק שהתלמידים רואים שיפור מרשים בציון, אלא גם שיפור כללי באנגלית. זה לא שונה עם NESE מקוון. זהו קורס רב מפגשים. אתה יכול לקחת כמה פגישות - או כמה פגישות - שתרצה. זה לא משנה באיזה סדר אתה לוקח את הסעיפים.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המכון לשפה Grace Education מציע קורסים דיגיטליים, אישיים מדוברים וכתובים בהתאמה אישית עם מורים מוסמכים לאנגלית מקומית כדי לסייע לסטודנטים ואנשי מקצוע שאינם אנגלופונים להצליח בבחינות סטנדרטיות של מיומנויות בשפה האנגלית הנדרשות לצורך מילוי קבלות באוניברסיטאות אנגלופוניות, כמו גם תקשורת מאסטר. בכל המסגרות המקצועיות. מאז הקמתו בשנת 2012, מכון Grace Education Language שיתף פעולה עם מורים מוסמכים, מנוסים בשפה האנגלית, מומחי דיבור ואנשי מקצוע עסקיים ממגזרים מגוונים כדי לתכנן שיעורי הכנה למבחני מיומנות בשפה האנגלית בהתאמה אישית דיגיטלית לאנגלופונים. כמו גם קורסים מקצועיים / עסקיים באנגלית להעצמת הביטחון והיכולות הדיבור בכל המצבים הקשורים לעבודה.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Paris, צרפת

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה מתכונן ל- TOEFL? TOEIC? IELTS? CAE? או CPE? ציון הכי טוב שלך! שוחח עם יועצי החינוך והקריירה שלנו כדי ללמוד עוד על קורסי ההכנה המקוונים שלנו למבחנים, קבלה לאוניברסיטאות וייעוץ לקריירה.

    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Bright Learning’s TOEFL Preparation Course is designed around you. After assessing your English language skills and knowledge of the TOEFL exam, we design a TOEFL Preparation course of study that matches your needs.