מאסטר חינוך בחינוך מיוחד - ריכוז ההתערבות המוקדמת
UMaineOnline (University of Maine)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Orono, Maine, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
USD 15,048 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* $ 418 / CR. בתוך המדינה ובמקומות 523 $ / CR. מחוץ למדינה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
רקע כללי M.Ed. בחינוך מיוחד - ריכוז התערבות מוקדמת
תכנית זו, אשר דורשת שעות מינימום 36 אשראי, מוביל הסמכת מדינת כמורה של ילדים עם מוגבלות (מלידה ועד גיל בית ספר-5) (282). התוכנית נועדה להכין את התלמידים את יסודות תרגול מקצועי התערבות מוקדמת עבור סביבות כלול, להקנות לתלמידים תוכן מתקדמים במגוון של תחומי מחקר (למשל, לגיל הרך, חינוך מיוחד לגיל הרך, קשרי משפחה, ייעוץ שיתופי), ו תלמידים תמיכה בחוויות פרקטיקום עם הלידה-5 הגילאים לילדים בעלי צרכים גבוה ובני משפחותיהם. בנוסף קריטריוני יישום מדרשת UMaine, מועמדים ידגימו ציונים השביע רצון על הכישורים האקדמיים Core פרקסיס למחנכים. כדי להבטיח תכנית הצלחה, מועמדים יהיו עובדים כרגע או התנדבות עם ילדים צעירים, מלידה ועד גיל 5, ובני משפחותיהם.
יתרונות התוכנית
- להרוויח תואר NCATE-מוכר מאוניברסיטת מיין
- למד מניסיונם של סגל מנוסה אשר מובילה בתחום
- עיסוק פעולה ביעילות עם המורים שיתוף, המשפחה ונותני שירותים אחרים
- לחוות פרספקטיבות שונות באמצעות ניתוחי מקרה, סימולציות ותרגילים רעיוני
- שלם הקורסים שלך בכל מקום באמצעות בתבנית המקוונת החדשנית שלנו
תואר שני בחינוך מיוחד מספק בוגרים עם הבנה של היישום של שיטות המבוססות על ראיות נוכחיות ב K-12 כיתות לילדים עם צורכים מיוחדים. הבנת הצרכים של ילד היא חיונית כדי להבטיח כי הוא / היא מקבלת את תשומת לב, סיוע הראויה, והתערבות כדי להצליח בבית הספר. הבוגרים שלנו להחיל את הבנתם של הצרכים ושיטות עבודה מומלצות לילדים כדי לענות על הצרכים של התלמידים שלהם בסביבות למידה השכלה כללית כלול.
תוכניות לתואר שני נועדו להעשיר ולהרחיב בתיאוריה, בפועל ומנהיגות. המאפיין העיקרי של עבודת המאסטר שלו במכללה הוא חונך-עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מנחה שמטרתו היא להבטיח כי התוכניות של תלמיד עונות על הצרכים שלו / שלה ייחודי. כיתות קטנות, בראשות סגל להכרה רחבה, לעודד דיון, חקירה, דיון המבוסס על חוויות אמיתיות לנושאים שוטפים. גמישות מובנית תוכניות בודדות כדי לאפשר את ההשפעה הגדולה ביותר באזורים ספציפיים של צורך. מחויבות זו אותה לצמיחה בפנייה בודדת מושרשת בחינוך הושטת ומרחק.
דרישות תכנית (36 נקודות זכות)
תוכנית 36-אשראי זה מספק בסיס בתחום הילדות התערבות מוקדמת / מוקדם והכנה תפקידי מנהיגות. התכנית מובילה הסמכת מדינת כמורה של ילדים עם מוגבלויות (282, מלידה ועד גיל בית הספר 5). תכנית הלימודים נועדה להכין את התלמידים את יסודות תרגול מקצועי התערבות מוקדמת עבור סביבות כלול, להקנות לתלמידים תוכן מתקדמים במגוון של תחומי מחקר (למשל, לגיל הרך, חינוך מיוחד לגיל הרך, קשרי משפחה, ייעוץ שיתופי), ו למקם התלמידים בחוויות פרקטיקום עם הלידה-5 הגילאים לילדים בעלי צרכים גבוה ובני משפחותיהם. קורסים מועברים באינטרנט.
ריכוז מתאים לסטודנטים עם תואר ראשון בחינוך לגיל הרך או שדה בנושא אשר עובדים כרגע עם, או שיש לך שאיפה לשרת צרכים גבוה ילדים עם מוגבלויות, הגילאים
תנאים מוקדמים
- כיתה ב 'ומעלה CHF 450: חינוך מיוחד לגיל הרך או שווה ערך
- ביצועים משביעי רצון על כישורים אקדמיים Core פרקסיס למחנכים על MAT או GRE
- GPA ראשון משביע רצון (3.0 לקבלה רגילה)
- המלצות מצביעות פוטנציאל הצלחה כשהיה סטודנט לתואר מומחה התערבות כבר (רקע אקדמי ונטיות חיוביות)
- מאמר קבלה מדגים את כישורי כתיבה נאותות, יכולת השתקפות, ומחויב לתחום ההתערבות המוקדמת
- עדות השלמת טביעת אצבע ו בדיקת רקע (Maine החוג לחינוך)
- ניסיון בעבודה בתפקיד כלשהו עם ילדים צעירים עם מוגבלויות. מועמדים ללא ניסיון קודם יוכלו להתקבל, אבל הם עשויים להידרש להשלים שעות אשראי נוספות של במקביל ניסיון בתחום עם עבודה כמובן.
קורסי ליבה
- EHD 510: מבוא לחקר החינוך
- SED 505: גיוון של פיתוח
- SED 506: הערכת תוכנית התכנון לגיל הרך
- SED 517: מנות תינוקות ופעוטות בסביבתם הטבעית
- SED 511: תוכניות לגיל הרך כלול תכנון
- מנהל ומדיניות ציבורית עבור EC: SED 514
- SED 516: סמינר פרקטיקום בייעוץ שיתופי
- SED 523: הבית מבוסס פרקטיקום ו סמינר התערבות מוקדמת
- SED 521: מרכז מבוסס פרקטיקום ו סמינר התערבות מוקדמת
- SED 532: תמיכת התנהגות חיובית
- בחירת אוריינות: SEI, צלופח, או ERL
אבן הראשה (3 נ"ז)
- SED 650: פרויקט בוגר התערבות מוקדמת
מוכן להחיל?
לקבלה ללימודי תואר שני בחינוך מיוחד, תלמידים חייבים לעמוד בסטנדרטים בסיסיים של המדרשה ודרישות זכאות מיוחדות של התכנית. מועמדים עשויים לקחת גם את GRE (לא בדיקה מתקדמת חובה) או מבחן אנלוגיות מילר. עבור תלמידים עם ממוצע ציוני לתואר ראשון של 3.0 ומעלה, דרישת הבדיקות הזה לא חלה. מועמדים המבקשים להתקבל לתוכניות מובילות הסמכה חייב להגיש ציונים על פרקסיס Core אקדמי מיומנויות למחנכים עם היישומים שלהם (https://www.ets.org/praxis/about/core/). מועמדים שכבר מוסמכים במיין נקטו פרקסיס בעבר רשאי להגיש עותק של תעודות שלהם לתעד כי הם עמדו בסטנדרטים המדינה על הבדיקה. מועמדים יוזמנו לראיון אישי עם סגל החינוך המיוחד. התלמידים צריכים לבקש מידע סיוע כספי של לשכת הסיוע הכספי הסטודנטים של האוניברסיטה. מלגות לחינוך מיוחדות הן לפעמים זמינות עבור מועמדים בעלי צורכים פיננסיים מתועדים. כדי להיות זכאי, על המועמד הגישו בקשה לסיוע כספי באמצעות המשרד של אוניברסיטת סיוע פיננסי סטודנט. כאשר אתה מוכן להצטרף, אנא תחילה את הנחיות Application. לאחר מכן, מלא את טופס הבקשה המקוון שלך.
שאלות נפוצות
מה אני יכול לעשות עם M.Ed. בחינוך מיוחד - ריכוז התערבות מוקדמת?
הלשכה האמריקנית לסטטיסטיקה של העבודה (BLS) צופה כי העסקה לחינוך מיוחד צפויה לצמוח ב -6% במהלך 2012-2022. הביקוש יהיה מונע על ידי צרכים מיוחדים הגדלת ההרשמה ואת הצורך בשירותים. כמו הקרנת גידול יכול, כך גם את הצורך עבור השירותים הניתנים על ידי מורים לחינוך מיוחד התערבות מוקדמת.
התכנית מכינה בוגרים לעבוד עם תינוקות, פעוטות, ילדים בגילי גן ובני משפחותיהם עם מגוון של עיכובים / מוגבלויות.
מורים בחינוך מיוחד יכולים גם לחפש הזדמנויות תעסוקה במגזר הפרטי כמו מפקחים ומנהלים.
כיצד ניתן לקבל מידע אודות המבחן בוגר שיא או מבחן האנלוגיות של מילר, ו פרקסיס אני?
מועמדים חייבים לקחת גם את GRE (לא בדיקה מתקדמת חובה) או MAT. כתוצאה סגל, אין לנו העדפה מיוחדת. עם זאת, הסדר לקחת את MAT יכול להתבצע על ידי פנייה אל המשרד רשום סטודנטים (207-581-1317) ובדרך כלל ניתן לבצע בהתראה קצרה יחסית, והתוצאות זמינות במהירות. סטודנטים שבוחרים להירשם לתוכנית הגמר חייב לקחת את GRE. ניתן להירשם באתר האינטרנט של שירות בדיקה חינוכית. מידע על פרקסיס שאני יגיש באתר שירות הבחינות.
האם M.Ed. תכנית בחינוך מיוחד דורשת תזה?
לא.
מה לגבי הסמכה?
הסמכת מורים מוענק על ידי משרד החינוך במיין, ולא על ידי אוניברסיטת מיין. תלמידים להשלים בהצלחה את כל הדרישות של NCATE-שאשרו, תוכניות הכנה מקצועיות (מורה של תלמידים עם גבוהה שכיח מוגבל, מומחה לימודים לתלמידים עם נמוך תחולה מוגבל) לרבות תיעוד של ציון עובר על פרקסיס שנייה בחינוך מיוחד יהיו זכאים לקבל הסמכה . מידע ספציפי לגבי הסמכה זמין מהמחלקה לחינוך במיין, שירותי הסמכה, State House Station 23, אוגוסטה, ME 04,333.
אם לקחתי קורסים לתואר שני באוניברסיטה אחרת, הם יכולים לעבור מגמה שלי UMaine?
מקסימום של 6 ש"ש של הקורסים לתואר הקודם ממוסד אחר ניתן להעביר לתוכנית של התלמיד בעת הכניסה, או 12 נ"ז מאוניברסיטת מיין. על מנת שיועבר, קורסים חייבים להיות מאושרים על ידי סגל החינוך המיוחד. קביעת קבילות העברה תלויה בגורמים כגון כמה זמן עבר מאז כמובן נלקח והאם הוא נשפט המקבילה לקורס הוקם בתכנית. החלטות על העברת הקורסים נעשות במהלך תהליך היישום / ראיון. בוגר קורסים נלקחו כחלק מהתכנית הראשונה של אחד אינו ניתנים להעברה לתוך M.Ed. תכנית.
כיצד אוכל לקבל מנחה?
חבר סגל בחינוך מיוחד מוקצה לשמש יועצו של התלמיד במהלך בשלבים הסופיים של תהליך היישום. השם של היועץ ייכלל במכתב מדרשת קבלת התלמיד.
אם אתה מוכן לקחת את הצעד הבא, אזור הקבלה מקוונת זה יכול לעזור לך עם תהליך ההרשמה. כדי להתחיל, בצע את מדריך היישום המועיל שלנו כאן. רוב השאלות נפוצות נענות בסעיף זה, אבל בבקשה לפנות לאחד מקצוע הקבלה לתואר שני שלנו עבור הדרכה נוספת. כשאתה מכיר את התהליך אתה יכול להתחיל יישום on-line שלך לאוניברסיטת המדרשה במיין!